-
Priešmokyklinis ugdymas
-
Lavinančios kortelės
-
Lavinančios priemonės
-
Edukaciniai leidiniai
-
Kabinetų įranga
-
-
Mokyklinis ugdymas
-
Pradinis ugdymas
-
Progimnazija
-
Gimnazija
-
- Visuomenei
Kortelių rinkiniai skirti žodyno turtinimui, kalbinės kompetencijos ugdymui, socialinio elgesio formavimui, etinio mąstymo skatinimui, pasitikėjimo savimi ugdymui. Istorijos labai padeda vaikams mokytis laisvai kalbėti ir pasakoti grupei. Tai ypač svarbu priešmokyklinio amžiaus vaikams. Fantazijų kupinos istorijos skatina juos dalytis potyriais, ugdo dėmesį, kūrybiškumą ir pastabumą.
Paveikslėlių sekas galima naudoti dirbant su vaikais nuo aštuonerių metų individualiai, porose ar grupėse. Vaikai turi rasti ir žodžiu išreikšti konkrečias klaidas ar dalykus, kurie įvykių sekoje susiklostė netinkamai.
Kiekviename paveikslėlyje yra mažiausiai viena ir ne daugiau kaip dvi klaidos. Klaidos gali būti susijusios su įvykių seka, vieno iš veikėjų elgesiu arba jos gali vaizduoti objektus netinkamame kontekste arba vaizduoti tai, kas fiziškai yra neįmanoma. Kai kurios klaidos yra susijusios su konkrečiais paveikslėliais ir gali būti atpažįstamos pavieniui. Kitas klaidas galima nustatyti tik siejant su ankstesniais paveikslėliais.