Atgal

Pepis vaikų darželyje / lavinančioji priemonė

Kortelių rinkiniai skirti žodyno turtinimui, kalbinės kompetencijos ugdymui, socialinio elgesio formavimui, etinio mąstymo skatinimui, pasitikėjimo savimi ugdymui. Istorijos labai padeda vaikams mokytis laisvai kalbėti ir pasakoti grupei. Tai ypač svarbu priešmokyklinio amžiaus vaikams. Fantazijų kupinos istorijos skatina juos dalytis potyriais, ugdo dėmesį, kūrybiškumą ir pastabumą.

Ikimokyklinio amžiaus vaiko kasdienybę sudaro nuolat pasikartojančios rutinos ir veiklos. Pepio patirtis darželyje suteikia įžvalgų apie šias skirtingas įprastas veiklas trumpų paveikslėlių, kuriuos galima įvairiai derinti, sekų pavidalu. Užsiėmimų metu Pepis­­­­­ prisiima atsakomybę, patiria mokymosi malonumą ir randa saviraiškos galimybių grupės kontekste. Situacijos parodo, kas gali nutikti per įprastą dieną darželyje. Perėjimas nuo vienos situacijos prie kitos yra sklandus, tad kai kurios kortelės, kurios naudojamos vienos situacijos pabaigoje, taip pat gali būti dedamos prieš pirmąją kitos situacijos  kortelę ir taip toliau pratęsti tą situaciją. Tai reiškia, kad situacijos trukmė gali būti keičiama pagal individualius gebėjimus ir poreikius. Be to, seką galima pratęsti derinant ją su po jos einančia situacija. Tokiu būdu 16 situacija  (Ėjimas į tualetą) ir 17 situacija (Rankų plovimas ir džiovinimas, tualeto durų uždarymas) sukuria visą siužeto liniją. Tuo pačiu metu 17 situaciją (Rankų plovimas...) taip pat galima naudoti atskirai arba, pavyzdžiui, pratęsti 11 situacija (Pietūs) arba 18 situacija (Nosies pūtimas). Šitaip darželinukas žingsnis po žingsnio supažindinamas su pagrindinėmis praktinėmis veiklomis, kurios sudaro jo dienos struktūrą.

 



Metai: 2022
EAN: 4006810120552
Prekės kodas: SHU-12055
Formatas: 24 situacijos, kurių kiekvieną sudaro 1-5 paveikslėliai. Iš viso 72 9 x 9 cm formato spalvotos kortelės
Kaina: 24.95


Domina didesni leidinių ar priemonių kiekiai?
Laukiame Jūsų užklausų +370 5 2137701, info@didakta.lt


Susisiekite

Aš ne robotas

Susiję produktai